2011.05.18.
14:59

Írta: äkäpussi

Suudella / Puszi

Szökulök. Ugy ertem tenyleg. A hajam lathatoan vilagosabb naprol-napra. Asszimilalodom...:D Amugy valoszinuleg a direkt eszaki idöjarashoz valo sampon az oka:) Jobb ötletem nincs, mert a betegseg miatt a napon se vagyok tul sokat (nullahoz konvergal a kinn töltött idöm. Ma is inkabb porszivoztam meg föztem, amig a lanyok kinn jatszottak)

Kezdek jobban lenni, viszont mostanra mar sikerult olyan abrazatot varazsolnom magamra, mint amilyen Rudolfe... tudjatok, a piros orru renszarvas...:) Babapopsi kenöccsel gyogyitgatom, es tovabbra is szorgalmasan iszom a finn neo citrant. Holnap talan mar egeszsegesnek is mondhatom magam. (Ma is mondhatom persze, csak nem igaz:))

 Viljaana reggel evett, meghozza siras nelkul... Az apja ugy szolt oda nekem a lakas masik vegeböl, hogy nezzem csak meg:) Az egesz csalad csodajara jart:) Jo, vegulis egy negyed szelet kenyer volt, meg egy pici joghurt, de nem ez a lenyeg...:) Piitu-Liinu pedig ma mar az en labamat is ölelgette:) Tegnap pedig puszit kaptam töle:) A fel napot kettesben töltöttuk, a masik felet meg harmasban Viljaanaval, amig az anyjuk ferfiakat megszegyenitö erövel ultette a facsemeteket a kertben. Lattam en eddig is, hogy nem kell felteni, annak ellenere hogy körulbelul az az alkat, mint en, plusz van egy baba a hasaban... De ma egyedul voltam a hazban poszivozas közben, es a multkor ö forditgatta fel a kanapekat. Könnyunek tuntek, amikor csinalta. Ugyhogy meglepödtem ma, amikor nekikezdtem az akcionak:) Ment persze nekem is, de nem volt könnyu egyaltalan...

Megszamlalhatatlan Mumin epizodon vagyok mar tul, most, hogy Viljaana nincs egesz nap kint, a tv elött punnyad es vegignezi az összes Muminos dvd-juket (ami nem elhanyagolhato mennyiseg). Most szerencsere eppen Maija mehiläinen megy (Maja a mehecske). Ezt mondjuk gyerekkent nagyon csipaltam, most viszont meglehetösen bugyutanak tunik. Pedig a szöcske ur volt eletem elsö szerelme...Vagy Donatello, a tini nindzsa harci teknös elötte volt? Mar nem is tudom...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akapussi.blog.hu/api/trackback/id/tr662913940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása