2011.05.20.
09:20

Írta: äkäpussi

Räkä / Takony

A gyogyulas utjara leptem, majdhogynem egeszseges vagyok, mar csak napi 1-2 Lambi-ra lesz szuksegem (mint mondtam, nem aprozzuk el, itt nincs kis bena ketretegu zsepkendö, hanem vastag es puha Lambi szalveta). A gyerekek is jol tartjak magukat, tegnap Viljaana csodalatos modon enni is elkezdett. (Gyanitom lesz meg ennek folytatasa, de egyelöre jol van) Itt vannak Janne nagyobb gyerekei is, az elözö kapcsolataibol (iigen, ilyen hazassagszedelgö..:P :D) Heidi mar vagy 16-17, Emmina pedig 9 körul van. Lovagolnak meg ponigolnak, merettöl fuggöen ki-ki melyiket tudja megulni:)

Mindeközben a szulök következnek betegsegugyben. Katja holnap elutazik nyaralni Esztorszagba, es nem eleg, hogy a baba miatt kivulallo lesz a sok reszeg között a buszon:D meg le is betegedett. Amikor Aleksi-vel volt szerencsem hosszabb idöt tölteni otthon, nagyon szurkoltam neki, hogy ez ne az ö bunkosaga, hanem egy finn szokas legyen. Most örulnek neki, ha nem igy lenne, pedig sajnos igy van:D A finnek szipognak. De rendesen am. Szivjak a taknyukat reggel, delben, este. A gyerekek mindenhol ugyanolyanok. Jatszanak egesz nap, es közben eszre sem veszik, hogy a szajukba folyik a taki-maki. Neha a gondos szulök megtörlik fikamaszatos arcukat, es ennyi. Ez normalis dolog, es habar nem a leggusztusosabb, egyutt tudok elni a latvannyal. De hogy ket igenyes szep felnött ember vegigszipogja mellettem a reggelit, az nekem sok...:D Alig birtam betolni azt a fel almat, amit tegnap meghagytam reggeli (Itt meg az alma se nagyon terem meg, ugyhogy ez a vasarolt valami oriasi, akkora, mint Piitu-Liinu feje...nem mintha vizfeju lenne a gyerek, no de ertitek.)

Ugyhogy az elkövetkezendö napokban szipogoversenyre szamithatok. Remelem a lanyok is rakezdik, mert ök mar megiscsak eleg felnöttek az ilyesmihez. Es amint Katja elmegy, jön az anyukaja segiteni a gyerekhaddal... Remelem ö is szipog. Sebaj, több Lambi marad nekem...:)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akapussi.blog.hu/api/trackback/id/tr512918652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása