2011.05.12.
22:24

Írta: äkäpussi

Kakka/ Kaka

A vauva csapat elment ma orvoshoz. Kaptak muanyag bigyukakat a növerketöl, hogy ne rijjanak, de nem sokat segitett. habar Viljaana-t utana sikerult lenyugöznöm valamelyest azzal, hogy a szenvedesek aran ujonnan szerzett vitorlas hajoba beletettem a maci formaju fulbevalomat... De mindezek elött meg orditottak mindketten, mint a faba szorult fereg, mivelhogy vermintat is vettek a kis ujjukbol... nem lattam meg, hogy egy lazas, köhögö gyerektöl vermintat vettek volna es rögtön meg is lestek volna, hogy mi a baja...

Egeszen szerencsesnek ereztuk magunkat vegul, mert volt szerencsenk vegighallgatni egy 8-10 eves fiuka köhögesi rohamat... pont olyan volt, mint aki eppen keszul megvalni a teljes tudejetöl...borzalmas volt, vitték is tovabb a varosi korhazba...

A mieinknek viszont nem sok baja van, az orvos kb csak legyintett ra, hogy hat, ha nem mulik el jöjjunk vissza... Ehh... Ugy latszik itt senkit sem zavar, ha egy gyerek beteg... Egyebkent meg is gyogyultak szerintem a sokkterapiatol... Piitu-Liinu kacaraszik azota is, Viljaana meg annyit evett, amennyit ittletem ota összesen nem! No nem kell hatalmas bösegtalakra gondolni... kb egy kisebb csirkecici felet sikerult megetetnem vele. Igen!!! Tölem elfogadta!!! Fogalmam sincs amugy, hogy miböl nyer energiat...erös a gyanum, hogy fennyel taplalkozik, fotoszintetizal. Felek is, hogy telen, amikor mar nemhogy ejjel 11-ig nem lesz nap, de mar delutan sem, mi lesz vele? Allitasa szerint bananlegyeket eszik, de az anyja szerint evek ota egy sem bukkant fel a lakasban. Mondtam neki, hogy az lehet attol, hogy Viljaana tenyleg megeszi öket reptukben... De valoban, ez nem tul valoszinu....:))

Ami a kakat illeti... A szövegkörnyezetböl kikövetkeztettem, hogy a mi kaka szavunkra meglehetösen hasonlito kakka tenyleg ugyanazt is jelenti... Velhetöen az urulek olyan regota az eletunk "szerves resze", hogy azok köze a kifejezesek köze tartozik, amik meg közös töröl fakadnak a finnekkel (mint peldaul a kala=hal, abbol az idöböl, amikor egyutt halasztunk) Meg mindig nem pelenkaztam, parazok is rendesen az elsö alkalomtol, ugyhogy eddig nem nagyon ugraltam, hogy szeretnem inkabb en... Viszont ott vagyok mellettuk es nezem. Es szagolom. A kaka az kaka. De azt hittem, hogy a babakaka szaga is kaka... Mivelhogy ugyanazokkal a szervekkel bontja le ugyanazokat az eteleket, mint mi (mar nem szopik, es nagyon jo etvagya van, eszik mindenfele jo dolgokat, sok zöldseget, rozskenyeret, joghurtot, halat, csirket...) De Piitu-Liinu kakaja nagyon fura szagu. Kimondom, budös, de nem akarhogy... Ezt leirni nem lehet:) Raadasul Katja öko-mama (a fagyasztott krumplit leszamitva tenyleg az) igy nem hasznal semmilyen törlökendöt, kremet vagy szappant. Leszedi a kakkantot a pelussal, aztan fel kezzel lazan betartja a gyereket a csap ala es lemossa a tomporat. Eleg muszklis. Az en karom meg mindig faj a par nappal ezelötti Piitu-Liinu cipelestöl, pedig miota beteg, eleg morci, es nem jo neki akarki, csak az anyja, ugyhogy nem nagyon nyulkalhatok most hozza.

Viljaana-val viszont jol kijövunk. Ö engedi, hogy simogassam meg puszilgassam, tovabbra is beszel hozzam, es ma is tanitott egy uj szot!:) Hasznos lesz, ha majd segitsegert kell sikitanom egy izmos vikingnek... Hämähäkki!!!!!!! :) Vagyis póóóóók!!!:) Ezt jatszotta ugyanis a kezevel, en meg persze vevö voltam ra, szoval a hämähäkki-k csikiztek Viljaana-t rendesen:)

Az orvostol hazaerve meg elmentem egy rövid setara. A levegö tiszta volt (nem mintha amugy nem lenne az, de igy esö utan mindig meg jobb mindenhol) es nem volt senki az uton (mer is lett volna itt Meseorszagban, a vilag vegen:)) Ugyhogy tettem egy kört az erdöben. Tenyleg csak vagy 20 perc volt, de feltöltött. Mondjuk ilyen ronda helyeken...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akapussi.blog.hu/api/trackback/id/tr942899463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása